زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

  • ۰
  • ۰

جراحی فک چگونه انجام میشود ؟

جراحی فک و صورت توسط جراح دهان و فک و صورت و برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اسکلتی و دندانی جزئی و اساسی مانند نامرتبی فک و دندان‌ها صورت میگیرد.
جراحی فک جز جراحی صورت محسوب میشود که چه به دلیل زیبایی چه به دلیل درمانی مورد نوجه بسیاری قرار گرفته اشت.
جراحی فک
با جراحی فک ارتباط فک بالا و تحتانی را تغییر میدهد و به خوبی تعادل را بین استخوان های صورت و فک برطرف خواهد کرد.

فک زیبا در هالیوود

امروزه در دوره ای هستیم که بسیاری از افراد تحت تاثیر بسیاری از رسانه ها، بازیگران هالیوود، مدل های هالیوود و در کل افراد مشهور قرار میگیرند و داشتن فکی زیبا از زیبایی های صورت به حساب می آید.
بسیاری از عکس ها قبل و بعد از جراحی فک از افراد مشهور وجود دارد که با دیدن آنها میتوانید شاهد تغییرات اساسی در چهره آنها شوید.
نباید تعجب کرد که افراد عادی با دیدن این تغییرات و زیبایی ها مشتاق به انجام عمل جراحی فک شوند و به آن روی بیاورند. یکی از جدیدترین جراحی هایی که در خصوص زیبایی انجام می گیرد و طرفداران زیادی هم دارد جراحی مَندیبل یا استخوان فک تحتانی است.
در واقع برطرف کردن مشکلات دندان و نحوه درست قرار گرفتن آنها بر روی هم فقط با انجام ارتودنسی انجام نمیشود. این مسئله به دلیل تعادل نداشتن قرارگیری استخوان صورت با فک است. جراحی فک به خوبی این مشکل رابرطرف میکند.

چه کسانی به جراحی فک نیاز دارند؟...

ادامه در لینک زیر
  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • zibaei zibaei1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی