زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی برای برطرف کردن مشکلات و یا در صورتی که فرد از جراحی اولیه خود راضی نباشد به کار برده میشود و بعد از جراحی بینیاولیه انجام میگیرد.

جراحی بینی ترمیمی

جراحی ترمیمی

در صورتی که جراح در حین جراحی اولیه بینی به برخی نکات ریز و نواقص کوچک توجه نکند موجب نارضایتی فرد از بینی خود میشود که در نتیجه بیمار تصمیم میگیرد برای بهبود بهتر زیبایی بینی خود به جراحی بینی ترمیمی روی بیاورد.

هدف از عمل بینی ترمیمی

نواقصی مانند انحراف بینی، کج بودن بینی و یا برداشت بیس از حد بافت بینی در جراحی بینی گوشتی اولیه ممکن است وجود داشته باشد .

این مشکلات باعث بالا رفتن بیش از حد نوک بینی و یا فرو رفتگی در قسمت پشتی و دیواره بینی ایجاد میشود، بیمار از این مشکلات ناراضی خواهد بود و برای برطرف کردن آن نیاز به جراحی ترمیمی بینی  خواهد داشت.

همچنین در جراحی بینی اولیه ممکن است قوز بینی در جراحی بینی استخوانی به طور کامل از بین نرود که این نقص با جراحی ترمیمی قابل رفع میباشد.

هزینه جراحی بینی ترمیمی

ممکن است بعضی اوقات ...

ادامه در لینک زیر 

منبع : http://dr-zibaei.ir/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C/

  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • zibaei zibaei1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی