زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

زیبایی

اطلاعات در مورد انواع جراحی ها

  • ۰
  • ۰

جراحی صورت یا FACE LIFT

جراحی صورت مانند جراحی پلک یکی از روش های بازسازی و جوانسازی صورت میباشد .این جراحی تلفیقی از علم و هنر است که نمیتوان مطلقا به عنوان علم به آن نگاه کرد .

جراحی صورت یا facelift

 

 

عواملی همچون پروسه ترمیم بافت و …درنتیجه این جراحی تأثیر گذار خواهد بود ، بنابراین تمام مراحل عمل صورت  در کنترل جراح نیست در نتیجه نتیجه جراحی را نمبتوان صد در صد تضمین نمود .

عوامل موثر در نتیجه لیفتینگ صورت

در هر صورت با دانستن اطلاعاتی در رابطه با بیمار مانند وضعیت فیزیکی صورت،سن نسبی پوست، ضخامت و وضعیت پوست،تعداد و انواع چروک‌های موجود، اسکلت استخوان، وجود یا فقدان میزان چربی در صورت، تأثیرات وراثتی ، هورمونی و… تا حدودی می‌توان نتیجه جراحی در صورت بعضی از بیمارن را پیش بینی نمود .

هنر جراح پلاستیک در این میباشد که اسکارها را در خطوط طبیعی صورت جای دهد تا به‌ اسانی دیده نشود و بتوان آن را توسط آرایش یا استیل موها پوشاند.

کشیدن پوست صورت

از مزیت های مهم این جراحی ایجاد حس اعتمادبه‌نفس و زیبایی وجوانی در فرد می‌باشد و مهم‌ترین عضو های صورت که جراحی روی آنها بیشترین تأثیر را در زیبایی دارد ، صورت میباشد.

پوست صورت در اثر عواملی مانند استرس ،بالا رفتن سن،نور خورشید و …. شل شده و چین‌وچروک آن افزایش پیدا میکند .

کشیدن پوست صورت

کشیدن پوست صورت که لیفتینگ صورت هم نامیده میشودکه از روش‌های عمل صورت می‌باشد و برای بازسازی و جوان کردن پوست به کار برده میشود  .انواع روش‌های لیفتینگ صورت وجود دارد که از هر یک کاربرد خود را برای مواردی خاص دارد .

کاندیدای مناسب برای جراحی صورت


  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • zibaei zibaei1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی